19 jun 2010

Una altra vegada...

No sé què estava buscant exactament i, de sobte, he recordat que, fa temps, vaig començar a escriure en un blog. No me'n recordava ni del nom! Però finalment l'he trobat i, perquè no dir-ho, m'ha fet il·lusió. Com han canviat les coses desde l'última entrada que vaig escriure. Tres anys ni més ni menys, des d'aleshores he anat a dos concerts de The Killers més, m'he independitzat, he tingut una intoxicació estomacal i no menjo peix, he viatjat molt, he trobat una parella estupenda, una feina que m'agrada i he conegut gent nova de tot tipus, he llegit molt, he anat d'urgències més d'un cop, m'he aficionat moltíssim al Barça, m'he obert un facebook i m'he viciat i desviciat del Farmville, he anat a dos casaments i una amiga ha tingut un fill, m'han fet un festa sorpresa, m'he apuntat i desapuntat de teatre, he conegut nòvios nous de les meves amigues, he deixat el volei i he tornat jugar, m'he disfressat d'animadora, he anat al Sónar, al FIB i al Summercase que ja no existeix, el meu pare s'ha casat i la meva germana m'ha dit que es casa, el meu germà s'ha fet un home i està guapíssim, he gravat un videoclip amb coreografia inclosa, la meva mare segueix cuinant tan bé com sempre i escriu un llibre de cuina, he begut molta cervesa en tres anys i he descobert el gintonic amb cogombre que m'encanta! A més m'han tornat les ganes d'escriure, per això m'ha fet il·lusió recordar-me del blog que vaig obrir aleshores. A més el blogger s'ha modernitzat i l'he renovat.
Espero no tornar d'aquí tres anys i agafar l'hàbit d'escriure-hi com a rutina.
Coses:
Estic escoltant You don't need to be de Wednesday Lips
Llegeixo Senyor de les mosques de William Golding

No hay comentarios: