18 ene 2012

...i ara a l'escenari!

17-01-12 Pintor                                                                                                              
(Ahir 17-01-12) 17:30h. Anem a fer una cerveseta amb el meu col·lega Miquel, força tranquils i despreocupats fent veure que tenim el cul pelat d'actuar... 18:30h. Entrem al teatre buit i fem un visionat des de dalt de l'escenari. S'instal·la una bola sobre el meu abdòmen. Però de moment no molesta. 19:00h. Comencem a traslladar el material del magatzem al teatre i als camerinos. 19:30h La bola comença a fer una mica de pressió, mentre fem un assaig ràpid i general, del qual no m'estic enterant gaire degut als nervis...20:00h. Al camerino, ja canviats, els companys comencen a dir que hi ha molt gent i també estan nerviosos i això no em tranquil·litza, la bola s'ha fet molt gran i no puc parar de moure'm. 20:15h Em sembla que hi va haver una abraçada col·lectiva, una reorganitzacio de l'atrezzo, una pintada d'ulls conflictiva i alguna cosa de merda merda merda merda molta.... 20:30h.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________21:30h. Ja està?? Hòstia què cansada estic...estic molt cansada, no recordo gairebé res. Només que m'ho he passat molt bé, molt bé. Això m'agrada molt...ho tinc clar. I avui l'espectacle del futbol! 
18-01-12 ViscaelBarça

No hay comentarios: