7 ene 2012

Imatges del dia a dia

És tot un repte per mi portar a terme aquest projecte. Bé, dir-li "projecte" em sembla una mica ambiciós, pel que realment és. Podria dir-se, com ja he descrit al començament, "repte personal". 
I és que vull fer una fotografia cada dia d'aquest any 2012. Com jo mateixa, ja dubto de la meva, la gent n'hi diu constància, a la que jo anomeno, molt humilment, memòria, els inputs poden ser imatges que no siguin fotografies fetes per mi, però que jo hagi trobat a qualsevol lloc (internet) i que tinguin relació amb el meu dia.
Però, és clar, no té cap gràcia, sent jo una noia/dona de 28 anys, actual, del món en el que visc, que aquest "repte personal" me'l quedi per mi sola, i no el comparteixi amb els meus amics, i amics dels amics, coneguts, família , família llunyana, gent que viu a l'altra punta del món, és a dir, en una xarxa social.
I, de sobte, he recordat que, fa anys, vaig intentar fer un bloc, i quina millor manera de tirar endavant el repte! D'aquesta manera ressucito també el bloc. Però això se m'ha acudit avui, que estem a dia 7...Per tant avui penjaré les fotos de l'1 al 7 (que, de moment, sí he fet...) i, a partir d'ara, la intenció és anar-les penjant dia a dia. 
Com a molt em perdonaré no fer les fotos del 21 de desembre en endavant, ja que diuen que s'acaba el món, i contra això no hi puc fer res.
Me'n sortiré...? On vera...
1-01-12 Gin de cap d'any

2-01-12 Jo & Dooms

3-01-12 Silenci

4-01-12 Sol de gener a la muntanya

5-01-12 Xurreria backstage

6-01-12 Presidint el tortell

7-01-12 Nova adquisició

No hay comentarios: