29 ene 2012

La de 4 dies

26-01-12 Tinc un blancazo del dijous 26...no debia ser un dia massa productiu ni emocionant, i no tinc foto. Però segur que vaig estar escoltant els Arctic preparant-me pel concert :) així que penjo vídeo! Teddy Picker (2007)


27-01-12 Sopar que li debíem a la meva mare de feia com tres anys amb, els meus germans a Les 3 Pommes. Boníssim! Molt molt recomanable! Creps boníssimes.
27-01-12 Les 3 Pommes

28-01-12 Gran concert dels Arctic Monkeys. Em sorpren que uns tios tan joves puguin fer una música tan ben feta i que toquin com toquen. No sé com explicar-ho. Em dius que és un grup que porta 50 anys tocant i m'ho crec. Jo crec que neixen amb aquest talent i ho porten a la sang, "guitarreos" (com li dic jo) com fan ells, no els fa ningú més. Tot i que no són molt donats a parlar, (les poques paraules que van dir van ser en català!) el concert va ser impecable pel meu gust. Se sentia fantàsticament bé, i el Sant Jordi es va adaptar com si fos una sala més petita que s'agraia molt. Van tocar gairebé totes les de l'últim disc que, tot i ser més tranquil·let, m'encanta, i també els temazos més canyeros dels altres discs. Potser vaig trobar a faltar alguna del primer com Certain Romance o Mardy Bum o Dancing Shoes, i així haguesin allargat una miqueta més el concert, que va durar 1 horeta i 20 minuts aprox. Però el temps musical es compensa amb el gran teloner (que jo li treuria aquest títol i més aviat li diria artista convidat) Miles Kane. Un xaval de la mateixa edat que els Arctic, que és la canya! Ja el coneixiem, però ahir ens va deixar flipats. En resum, BRUTAAALS!! 
PD: M'encanta l'accent que tenen...
28-01-12 Arctic Monkeys en directe
28-01-12 Setlist Barcelona Palau Sant Jordi
29-01-12 I per no ficar-nos al llit amb el subidón del concert, anem a fer una birreta al Bar Belchica, especialitzat en creveses belgues i va, i em demano això...Tenia curiositat i no estava mal...Molt àcida.
29-01-12 Lindemans Framboise









No hay comentarios: